February 23, 2012

Yoseob, Junhyung 2 B2ST-с хасагдах дөхөж байсан


Яагаад гэдгийг нь мэдмээр байгаа биз дээ ^^


Өмнө нь энэ талаар Yoseob-н талаар бүгдийг нь гэдэг мэдээндээ дурьдаж байсан ч яагаад? гэдэг асуулт асуулт хэвээрээ үлдсэн байсан юм. Тэгвэл тэд маань Win Win-д энэ тухайгаа ярьсан байна.

Тэд "Бид бараг дэбют хийхийн даваан дээр Yoseob, Junhyung хоёр бараг л хамткагаас хасагдахаа дөхөж байсан" хэмээн энэ сэдвийг эхлүүлсэн байна. 

"B2ST-ийн ерөнхий имидж нь маш эрэгтэйлэг, эршүүд шинжтэй байсан юм" хэмээн Yoseob яриж эхэлсэн бөгөөд цааш нь "тэгсэн би эсэргээрээ маш туранхай тэгээд ч дээрээс нь намхан байсан болохоор компаниас гаргасан тэр зураглалд би тохирохгүй байсан юм. Тэгээд бэлтгэл хийж байхдаа би нэг өдөр хамтлагаасаа гарах хэрэгтэй болсон гэсэн мэдэгдэл авч байсан" гэжээ. 

" Тэгээд би явахаасаа өмнө гээд хөвгүүдтэйгээ хамт цагийг зугаатай өнгөөрөөхөөр шийдэж тэрнийхээ бичлэгийг ч бас хийсэн байсан юм" хэмээн үргэлжлүүлэв. "Тэгсэн тэр бичлэгийг маань Rain ах үзээд "Энэ жаал чинь харин зугаацаж мэддэг хүүхэд байна. Яагаад хасах гэж байгаа юм? Битгий хас аа" гэж хэлээд тэд намайг хүлээн зөвшөөрсөн юм. Түүний ачаар би 2 дахь боломжийг олж авсан" гэж Rain-д талархсан сэтгэлээ илчилсэн байна. 

Үүний дараагаар Junhyung "Хасагдана гэдгийг маань надад хэлэхээс 7 хоногийн өмнө нь би тохиолдлоор нэг ажилтны намайг хасах талаар бичсэн байсан мэдэгдлийг олоод уншчихсан юм" гэсэн бөгөөд хамтлагынхаа бусад гишүүдийнхээ ачаар тэрээр хамтлагтаа үлдсэн гэжээ. 

_____________________________

Энэ 2 минь байгаагүй бол одоогийн энэ B2ST гэдэг хамтлаг ямар байх байсан бол доо... төсөөлөгдөхгүй л байна шүү ^^


3 comments:

  1. ene 2 maani bhku bsn bol beast neere l tosologdku l bn

    ReplyDelete
  2. yooo yu be odoo manai yoseob jine air bietei shde tgd l manai beastiinhan air air bietei ym bn shde yoo cube manai 2iig hassan bol mal gj helehku yu rain oppo thank

    ReplyDelete
  3. ene 2iig haswal bi b2stiig concohgvi bsan

    ReplyDelete