March 31, 2012

BtoB - Insane (монгол хадмал орчуулгатай) ^^


BtoB - Insane 
дуугаа монгол орчуулгатайгаар хүлээн авна уу ^^


Энэхүү хамтлаг маань хэдийгээр олон дуу гаргаагүй байгаа ч 
гаргасан 2 дуу нь аль аль нь тун дажгүй дуунууд бөгөөд дуунд нь хадмал орчуулга 
хийж тавих сонирхол байсан ч яг бариад авчих бодол төрөхгүй байсан юм.

 Тэгсэн хэдхэн хоногийн өмнө нэгэн уншигч маань тэдний дуунд орчуулга хийж тавиач гэсэн хүсэлт тавьсан тул ийнхүү цаг гарган хадмал орчуулга хийлээ ^^

Таалагдана гэдэгт найдаж байна ^^


BtoB - Insane

(Oh oh oh oh oh oh oh Baby without you)

Чамайг гэрт чинь хүргэж өгөхөд
Тэр өөр залуугийн гэр байсан
Олон хүнтэй газар хамт байхдаа
Чи надаас зайгаа бариад байх шиг санагдсан
Хий нь гарж байгаа бөмбөлөг шиг
Бидний харилцаа хөрсөн
Шаналж байгаа зүрхээ би нууж чадахгүй нь
Бид юун дээр алдсан юм бэ?

Яг л өнгөрсөн шөнийх шиг
Чи надаас нүүрээ буруулсан
Үргэлж араас чинь хөөцөлдөж байдагтаа би одоо залхаж байна

Миний хэзээд чи минь л байсан
Зөвхөн чамдаа л итгэдэг байсан
Одоо харин үдэш бүр ганцаардаж, шаналж, цөхөрж байна

Би чамайг орхих болно
Тэгж л би чамайг үзэн ядах болно
Дахиж чиний араас хөөцөлдөхгүй ээ

I’m gonna be better
Би тэнд байхгүй байсан нь дээр
Нууцаар дүүрэн чи, өнөөдөр

You make me go insane
She gives me so much pain
I won’t be back again

Юу ч болоогүй юм шиг царайлдаг чи минь
Сая заавал утсаа авах хэрэг байсан юм уу?
I wanna hate you

You make me go insane
She gives me so much pain
I won’t be back again

Үдэш бүр, чи надаас нүүрээ буруулна
Чамаас уулзахаас өмнөх үе рүүгээ буцлаа
Right now, say goodbye

Харамсах зүйлгүйгээр чамайг явуулна гэдэг хэцүү ч гэсэн

Одоо ч гэсэн би итгэж өгөхгүй л байна
Бидний амлалтууд салхинд туугдан замхарна
Үлдэж хоцорсон ганц зүйл нь чиний хүйтэн харц
Азгүй амьтан шиг би, чиний инээмсэлэгийг санасаар л
Ийм байгаадаа би өөрийгөө үзэн ядна
Бид хёрын төгсгөл ирсэн гэдгийг одоо ч би хүлээн зөвшөөрч чадахгүй л байна
Чаддаг бол үхээд өгөхсөн

Би чамайг орхих болно
Тэгж л би чамайг үзэн ядах болно
Дахиж чиний араас хөөцөлдөхгүй ээ

I’m gonna be better
Би тэнд байхгүй байсан нь дээр
Нууцаар дүүрэн чи, өнөөдөр

You make me go insane
She gives me so much pain
I won’t be back again
Юу ч болоогүй юм шиг царайлдаг чи минь
Сая заавал утсаа авах хэрэг байсан юм уу?
I wanna hate you

You make me go insane
She gives me so much pain
I won’t be back again

Чамайг анх харсан дурсамж минь замхаран одно
Хайрын савлуур одоо зогсчихжээ
Хэзээ ч эргэж ирэхгүй гал тэргийг би явуулна
I’ll let you go I’ll let you go

Энэ бүхнийд би одоо хаях болно
Бүгдийг нь тавьж явуулах болно
Чи минь одоо яв даа

Над руу эргэж битгий хараарай
Зүрх минь өвдөж байгаа ч
Чамайг мартахын төлөө

Би чамайг орхих болно
Тэгж л би чамайг үзэн ядах болно
Дахиж чиний араас хөөцөлдөхгүй ээ

I’m gonna be better
Би тэнд байхгүй байсан нь дээр
Нууцаар дүүрэн чи, өнөөдөр

You make me go insane
She gives me so much pain
I won’t be back again
Юу ч болоогүй юм шиг царайлдаг чи минь
Сая заавал утсаа авах хэрэг байсан юм уу?
I wanna hate you

You make me go insane
She gives me so much pain
I won’t be back again

No comments:

Post a Comment